barn + kryssning= sant

Jag har ingen koll längre. Så många vänner,kusin, släkt och bekanta är gravida och alla ska få typ NU.
En har redan fått, en stor bjässing som var alldeles underbart söt. och resten väntar...
Jag glömmer snabbt när det beräknas, frågor om och om igen men glömmer bort det så fort svaret på frågan är besvarad.
Det är helt otroligt.. Sjukt nog så är man i en helt annan sits i livet. Jag är inte redo för barn. Jag med ett barn är ungefär som en treåring med en motorcykel. Helt i oordning.
Men tydligen känner inte mina vänner samma sak. Dom är mogna och redo för detta. Kul för mej som kan gulla med dessa små varelser och lämna bort dom så fort dom bajsar. På ett ungefär.
Imorn blir det jobb, en ny vecka väntar och i helgen åker jag till Tyskland med jobbet! Det blir kryssningen för hela slanten och det är jag stooor värd!
Kommer bli gött i gött.
Återigen... Hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback