grottmänniska

När jag kom hem från jobbet idag så hade de stängt av strömmen i hela bygnaden, tydligen så skulle det fixas något så vi blev informerade att strömmen skulle komma tillbaka imorgon kl 07.00
23.30 stängs elen av och fyra minuter senare får vi panik. Ingen dator, ingen tv, inget ljus, inget alarm till morgonen, ingen laddning av mobilen.
Yes. Jag skäms faktiskt lite över denna matriellsjukan och abstinensen, men vem kan rå för det när det är så man blivit lärd. Bara ta det med en klackspark.
Som tur va kom den igång för ung. en timme sen. Yes, I´m alive!;)
Jag önskar jag hade en bra kamera också. Va bättre förr, när man bodde hemma och pappas grejjer va mina grejjor:)
Så går det inte riktigt till nu. Men det blir så trist i vardagen utan kamera.. Give me!
Nu blir det sömn, eller iallafall ett försök till sömn.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback