Sliten?...Ja!

Nyss hemkommen efter jobb, blev et dubbelpass idag igen. slitsamt men bra sen;)
Hade strömavbrott imorse vilket resulterade i att jag vaknar när jobet ringer och undrar var jag är. Panik hoppar jag upp och ser då att alarmklockan är avstängd. Sönt sätt att vakna på..not.
Irreterad så in i norden ringer jag taxin som lovar att hämta upp mej inom fem minuter. 50 min senare sitter jag i den äckliga telefonkön.
Allt detta slutar med att jag kom fram en och en halv timme försent till jobb OCH det hade lönat sej att åka kommunalt. Vilket jag aldrig trodde att jag skulle komma underfund med.
Har glömt att köpa toapapper andra dagen på rad nu. Fråga mej inte hur jag har löst det här hemma så att säga, för det vet jag inte.
Vet bara att jag måste inhandla det imorgon!
Tjoodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback